Pogosta vprašanja

1. Kaj je 1nadan.si?

1nadan.si je spletna stran, kjer lahko vsak dan najdete edinstvene in privlačne ponudbe s popustom od najmanj 50 % do 99 %.

2. Kakšen način plačila 1nadan.si kupona lahko izberem in kdaj točno prejmem kupon?

  • PLAČILNI NALOG - UPN (z nakazilom na račun MEDIA LAB po ponudbi / predračunu oziroma plačilnemu nalogu): Po kliku na gumb "kupi kupon", uporabnik izbere opcijo Nakup preko plačilnega naloga. Vnese zahtevane podatke in v rubriko ˝Moji kuponi˝ in po e-pošti prejme spletni predračun v obliki plačilnega naloga. Plačilo uporabnik izvede preko svojega elektronskega bančnega računa (npr. Klik, Bank@Net, itd.) ali ga natisne in plača na pošti.

    Kupon se aktivira šele, ko 1nadan prejme plačilo. V kolikor plačilo kupona izvedete preko UPN obrazca pred 12. uro, kupon pričakujte isti delovni dan med 15. in 16. uro, v kolikor plačilo izvedete med  12. in 15. uro,  kupon pričakujte naslednji delovni dan do 9. ure zjutraj, v kolikor plačilo izvedete po 15. uri, kupon pričakujte naslednji delovni dan med 15. In 16. uro.

  • PLAČILNA KARTICA (Diners Club, Eurocard / Mastercard, Visa): Po kliku na gumb "kupi kupon", uporabnik izbere opcijo Nakup s plačilno kartico, vnese zahtevane podatke in opravi plačilo. V rubriko ˝Moji kuponi˝ in po e-pošti v tem primeru takoj prejme aktiviran kupon.

  • MONETA: Po kliku na gumb ˝kupi kupon˝ uporabnik izbere opcijo Nakup z Moneto, vnese zahtevane podatke in opravi plačilo. V rubriko ˝Moji kuponi˝ in po e-pošti v tem primeru takoj prejme aktiviran kupon.

3. Ali je plačilo s plačilno kartico na 1nadan.si varno?

Nakup preko 1nadan.si je varen in udoben. 1nadan.si za potrebe kartičnega poslovanja uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami skrbi UPC Telemach d. o. o.. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku 1nadan.si. Ne glede na izbiro načina plačila, zmeraj preverite pravilnost svojih podatkov, da bo nakup in kasnejše unovčenje kupona pri ponudniku, potekel brezhibno.

3.1 Kako plačujem s svojo Maestro kartico?

Pri plačilu s kartico Maestro je le-to potrebno predhodno registrirati za plačevanje preko spleta. Prosimo preverite pri svoji banki postopek registracije vaše Maestro kartice za plačila prek spleta. Za Maestro kartice v sistemu activa si oglejte navodila.

4. Ali se moram za nakup registrirati na 1nadan.si?

Da. Če še niste registrirani, kliknite na ˝Registriraj se˝ in vpišite svoje podatke. Ustvaril se bo vaš osebni 1nadan profil, kjer se shranjujejo vaši nakupi in kuponi. Potrebujemo vaše verodostojne podatke, da vas bomo lahko kontaktirali v primeru, da bi bilo z vašim plačilom kaj narobe, ali vam nudili asistenco pri nakupih.

5. Ali moram koristiti kupon tisti dan, ko ga kupim?

Ne. Kupon je treba le naročiti tisti dan, ko je ponudba objavljena na 1nadan.si, oziroma do izteka ponudbe. Kupon se unovči kasneje pri ponudniku, po navadi po predhodnem naročilu na storitev po telefonu/e-pošti. Kupon velja v določenem roku veljavnosti (pri vsaki ponudbi je rok uporabnosti različen in je tudi posebej zaveden).

6. Če naenkrat ne izkoristim celotne vrednosti 1nadan.si kupona, ali lahko ostanek izkoristim naslednjič? Ali lahko seštevam posamezne kupone?

Na žalost ne. En kupon velja za eno storitev pri ponudniku. Nekatere ponudbe niso omejene zgolj na en kupon, v tem primeru se lahko na isto storitev naročite v večih terminih, glede na število kupljenih kuponov. Posameznih kuponov (popustov) ni moč seštevati.

7. Kaj pomeni gumb Kupi kupon?

S klikom na gumb Kupi kupon rezervirate svoj kupon. Šele v drugem koraku izberete eno izmed možnosti plačil kupona, ter nato prejmete e-sporočilo o nadaljnjih korakih (glede na izbran način plačila).

8. Kje vidim svoje kupljene kupone?

V svojem 1nadan.si profilu, desno zgoraj na strani 1nadan.si, v rubriki ˝Moji kuponi˝. Ob registraciji si določite uporabniško ime in geslo, s katerim lahko kadarkoli dostopate do vašega profila in spremljate status plačil in števila kuponov.

9. Kako dostopam do svojega 1nadan profila?

Z uporabniškim imenom in geslom, ki ste si ga določili ob registraciji ali preko svojega Facebook računa. Če imate težave, nam pišite na info@1nadan.si.

10. Kako vem, da sem uspešno opravil/a nakup kupona?

Stanje vaših plačil in kuponov se izpiše nemudoma v vašem 1nadan.si profilu v rubriki ˝Moji kuponi˝, kamor vstopite z uporabniškim imenom in geslom. Prav tako vas o vseh korakih nakupa obveščamo po e-pošti. V kolikor potrebujete asistenco, pišite na info@1nadan.si ali nas pokličite na info telefon (0)1 235 55 00.

11. Kdaj prejmem naročeni izdelek, ali ga je potrebno posebej naročati?

Naročilo izdelka izvršite direktno (avtomatično) ob nakupu kupona preko sistema na 1nadan. Ponudnik ob aktivacij kupona prejme vaše podatke in vam izdelek dostavi na želeni naslov, ki ste ga navedli. Naročen izdelek prejmete v tolikšnih dneh, kot je navedeno na vašem kuponu.

12. Nagradni boni

Več o pravilih povabil si lahko preberete tukaj.

13. Cashback – denar nazaj

Na 1nadan nagrajujemo vašo zvestobo z denarnimi vračili ob nakupu kupona. Znesek vračila je avtomatsko nakazan na vašo 1nadan edenarnico in ga lahko pokoristite 15 dni od datuma pridobitve, v roku 3 mesecev od datuma veljavnosti na kateri koli ponudbi. Višina denarnega vračila je navedena na ponudbi, ki jo kupujete in se lahko v prihodnosti tudi spremeni. Pri določenih posebnih ponudbah se cashback ne obračunava in na teh ponudbah ni pasice z informacijami o vračilu.

Akcija »Mastercard posebne ugodnosti«
Pri izbranih ponudbah je višina odstotka vračila pri plačilu s kartico Mastercard ali Maestro višja in znaša najmanj dodatnih 5% in največ dodatnih 10% denarja nazaj. Čas trajanja akcije od 1.2.2018 do 31.1.2019 oziroma do preklica.



Za pomoč pri uporabi ali za odgovor na dodatna vprašanja pišite na info@1nadan.si ali pokličite na Info telefon (0)1 235 55 00. Z veseljem vam bomo pomagali :)

Ekipa 1nadan.si