Splošni pogoji poslovanja 1nadan.si

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani 1nadan.si (v nadaljevanju: 1nadan) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Obravnavajo delovanje 1nadan, ter poslovni odnos med MEDIA LAB d. o. o., trgovina in storitve (v nadaljevanju: MEDIA LAB), tretjih pravnih oseb (v nadaljevanju: ponudniki storitev), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci 1nadan kuponov (v nadaljevanju: kupci kuponov).

S spletno stranjo in domeno 1nadan.si upravlja podjetje MEDIA LAB, ki preko 1nadan nastopa kot oglaševalec in posrednik pri prodaji storitev in izdelkov s popusti.

1. O 1nadan

1nadan je spletna stran, na kateri je vsak dan objavljena ena ali več ponudb lokalnih ali tujih ponudnikov različnih storitev, izdelkov ali potovanj, s popusti od 50 % do 99 % ali kot ponudbe s Super ceno. 1nadan uporabnikom zagotavlja visoke popuste, ponudnikom storitve pa odlično promocijo in predstavitev.

2. Ponudba

Cene ponudb so predstavljene kot akcijske cene ponudnika storitve. Ponudnik storitve je dolžan zagotoviti popust na izbrano storitev ali blago v višini od 50% do 99 % ali ponudbo s Super ceno (t. j. ponudbo z znižano ceno glede na ceno po ponudnikovem uradnem ceniku. Ponudbe s Super ceno so primerno označene v polju nakupa kupona), v skladu z njegovim veljavnim cenikom blaga ali storitev. Ponudba traja od objave do razprodaje zalog oziroma do preklica.

MEDIA LAB ponudbo pripravi po naročilu ponudnika storitev in glede na podatke, posredovane s strani ponudnika storitev. Fotografije ali slike dnevne ponudbe lahko prikazujejo simbolično storitev, ponudbo, podjetje ali blago, v kolikor ponudnik nima lastnega fotografskega materiala. Slike, objavljene na 1nadan so last ponudnika storitve/izdelka – avtorska gradiva, ali pridobljene z licenco ponudnika stock fotografij (Shutterstock, BigStock, Dreamstime, iStock, 123rf) ali last podjetja Futurisimo d.o.o., Šmartinska cesta 106, 1000 Ljubljana, DŠ: SI77993390

Za izdajo računov za opravljene storitve/izdelke je odgovoren ponudnik. Morebitna izdaja računa na podjetje se ureja s ponudnikom. Možnost izdaje računa na podjetje je potrebno preveriti s ponudnikom pred koriščenjem storitve. Kontaktni podatki ponudnika so navedeni na vsaki ponudbi.

3. Načini plačil ponudb 1nadan

Nakup preko 1nadan je varen in udoben. Ne glede na izbiro načina plačila, poskrbite in preverite, da so vaši podatki pravilni, z namenom, da bo nakup in kasnejše unovčevanje kupona pri ponudniku potekalo brezhibno.

Na 1nadan so mogoči naslednji načini plačil:

  • Plačilo preko spletnega plačilnega naloga - UPN: (z nakazilom na račun MEDIA LAB po ponudbi / predračunu oziroma plačilnemu nalogu): Po kliku na gumb "kupi kupon", uporabnik izbere opcijo Nakup preko plačilnega naloga. Vnese zahtevane podatke in v rubriko ˝Moji kuponi˝ ali preko e-pošte prejme spletni predračun v obliki plačilnega naloga. Plačilo uporabnik izvede preko svojega elektronskega bančnega računa (npr. Klik, Bank@Net, itd.) ali ga natisne in plača na pošti. Kupon se aktivira šele, ko 1nadan prejme plačilo, kar pomeni isti delovni dan med 15. in 16. uro, če je plačilo opravljeno do 12. ure, ali naslednji delovni dan do 9. ure, če je plačilo opravljeno med 12. in 15. uro, ali naslednji delovni dan med 15. in 16. uro , če je plačilo opravljeno po 15. uri.
  • Plačilo s plačilno kartico: (Mastercard, Maestro, Visa, Activa): Uporabnik izbere opcijo Plačilna kartica, vnese zahtevane podatke in opravi plačilo. Ob uspešnem plačilu v rubriko ˝Moji kuponi˝ nemudoma prejme aktiviran kupon 1nadan.
  • Plačilo Diners Club: Uporabnik izbere opcijo Plačilo Diners Club, vnese zahtevane podatke in opravi plačilo. Ob uspešnem plačilu v rubriko ˝Moji kuponi˝ nemudoma prejme aktiviran kupon 1nadan.
  • Plačilo z Valu: Uporabnik pri plačilu izbere opcijo plačila Valu, vnese zahtevane podatke in opravi plačilo. Ob uspešnem plačilu v rubriko ˝Moji kuponi˝ nemudoma prejme aktiviran kupon 1nadan.
  • Plačilo s Flik: Uporabnik pri plačilu izbere opcijo plačila Flik, vnese zahtevane podatke (Flik email ali Flik telefonsko številko) ter potrdi plačilo v Flik aplikaciji. Ob uspešnem plačilu v rubriko ˝Moji kuponi˝ nemudoma prejme aktiviran kupon 1nadan.
  • Plačilo na obroke: Možnost plačila na obroke se pri ponudbah, ki to omogočajo, avtomatsko prikaže v nakupnem procesu pri izbiri plačila, kjer se tudi izbere poljubno število mesečnih obrokov.
    Po oddanem naročilu prejmete na vaš email UPN nalog za plačilo prvega obroka. Rezervacija gre v obdelavo, ko prejmemo plačilo prvega obroka. Za vsak naslednji obrok prejmete UPN nalog na vaš email 3 delovne dni pred valuto. Račun prejmete po plačilu zadnjega obroka. Evidenco obrokov s plačilnimi nalogi najdete tudi v vašem profilu pod zavihkom ˝Moji obroki˝.

Pri težavah s plačili se lahko uporabniki obrnejo na administrativni oddelek [email protected] ali info telefon: +386 (0)1 235 55 00.

3. 1 Posebnosti in izjeme pri načinih plačil

Zgoraj omenjeni načini plačil veljajo pri vseh ponudbah, razen, če je drugače zavedeno v Podrobnostih o ponudbi pri posamezni ponudbi.

1nadan si pridržuje pravico, da pri posebnih ponudbah poljubno omeji načine plačila na samo enega ali poljubno kombinacijo plačilnih načinov. Tovrstno spremembo bo 1nadan jasno zapisal v ponudbi v rubriki Podrobnosti o ponudbi.

Naročila in kupljeni kuponi so v elektronski obliki shranjeni na strežniku 1nadan in kupcu dostopni v vsakem trenutku, v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

4. Cene

Cena ponudbe je določena v skladu s pisnim dogovorom s ponudnikom storitve. Za cene jamči ponudnik storitve v skladu z njegovim veljavnim cenikom, kjer ima transparentno navedene polne cene storitev ali blaga. Vse cene vsebujejo DDV.

MEDIA LAB v nobenem primeru ni odgovoren za morebitne napake ali odstopanja od cen ponudnikov storitev. Morebitne druge akcijske ponudbe ali drugi popusti ponudnika ne sovpadajo z akcijskimi cenami, objavljenimi na 1nadan. Kljub zavezujoči pogodbi med 1nadan in ponudnikom storitve, se lahko zgodi, da je podatek o ponudniku in ceni napačen ali da prihaja do odstopanj. V tem primeru si bo MEDIA LAB, v dogovoru s ponudnikom storitve, prizadeval za čim prejšnjo razrešitev odstopanj.

Cene veljajo za posamezno ponudbo v času objave le-te na 1nadan. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila iz točke 3, v skladu z navedenimi pogoji. Cena ponudbe, objavljena na 1nadan, je enotna in velja za vse uporabnike 1nadan.

5. Postopek nakupa

Ob registraciji v sistem 1nadan obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in ga povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

  • Za nakup dnevne ponudbe je potrebna registracija uporabnika, ki zagotavlja varnost uporabniku, kakor tudi podjetju MEDIA LAB. Uporabnik prejme uporabniško ime in geslo, ter izbere način plačila.
  • Vsaka dnevna ponudba ima lahko določene posebne pogoje glede minimalnega števila nakupov, maksimalnih naročil in plačil kuponov, glede na posameznega uporabnika in čas trajanja ponudbe.
  • Uporabnik s klikom na ˝Kupi kupon˝ prične postopek nakupa in izbere željen način plačila. Če ponudba še nima zadostnega števila interesentov in če je izbran način plačila s kartico, se plačila ne bodo aktivirala, vse dokler ponudbe ne rezervira dovolj interesentov. V primeru, da ponudba po preteku tistega dne ne uspe (nezadostno število interesentov), nakup ponudbe ni mogoč nobenemu interesentu.
  • V primeru uspešnega nakupa uporabnik prejme 1nadan kupon, ki ga unovči pri ponudniku storitve v navedenem časovnem roku, določenem s strani ponudnika storitev. Kupon je uporabniku posredovan v elektronski obliki preko elektronske pošte ali v uporabniški profil, v kategorijo ˝Moji kuponi˝. Uporabnik oziroma kupec jamči za istovetnost in pravilnost svojih podatkov. Namerne zlorabe ali zlonamerna naročila ponudbe / kupona za tretje osebe brez njihovega soglasja, so kaznive.
  • Pogoji koriščenja kupona so zavedeni v rubriki Podrobnosti o ponudbi. Z nakupom kupona kupec soglaša s Podrobnostmi o ponudbi in se z njimi strinja. Kupec kupona je dolžan po nakupu kupona Podrobnosti o ponudbi upoštevati.

5. 1 Obrazložitev procesa poteka rezervacij in nakupov kuponov

  • Klik na gumb Kupi kupon pomeni rezervacijo kupona s strani uporabnika in še ne pomeni dejanskega nakupa. Za nakup se šteje šele dejansko plačilo rezerviranega kupona preko enega izmed načinov plačil.
  • Števec kuponov prikazuje trenutno število rezervacij kuponov in ne dejanskih nakupov kuponov. Število rezervacij kuponov in plačanih kuponov se lahko razlikuje.
  • Rok plačil za dnevno ponudbo preko nakazila na račun (plačilni nalog) je en (1) delovni dan od dne izteka objave ponudbe na 1nadan, razen v primeru, ko je v »podrobnostih o ponudbi« drugače navedeno.
  • Če ni drugače navedeno v ponudbi, lahko kupci kuponov pričnejo kupone unovčevati takoj po nakupu kupona.
  • Če je ponudba uspešna, ponudnik storitve s strani 1nadan prejme elektronski seznam šifer plačanih kuponov, s pomočjo katerega vodi evidenco kupcev kuponov oziroma strank. Šifra kupona na aktiviranem kuponu je dokaz, da je kupon bil naročen in plačan.
  • 1nadan ima pravico dnevno ponudbo objaviti za dlje časa ali jo ponoviti, v kolikor je prišlo do sistemskih napak, motenj, ali drugih zapletov, zaradi katerih ponudba ni mogla biti zadostno ali korektno predstavljena.

5. 2 Nakup darilnega bona

Kupljen kupon lahko uporabnik podari tretji osebi, v kolikor v postopku nakupa v polje nosilca kupona navede ime in priimek osebe, kateri želi kupon podariti. Na kuponu se bo v tem primeru izpisala zgolj polna vrednost storitve, ne pa tudi popust, ki je veljal na dan nakupa. Kupon lahko uporabnik obdarovani osebi posreduje po elektronski pošti ali ga natisne in vroči osebno.

5. 3 Varnost kupovanja s plačilnimi karticami preko 1nadan.si

Nakup s kartico preko 1nadan je varen. 1nadan uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami skrbi sistem Activa Banke Intesa Sanpaolo. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku 1nadan.

1nadan brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne sprejema plačil ali osebnih podatkov mladoletnih oseb ali fizičnih oseb, za katere obstaja sum, da so mladoletne. 1nadan ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za mladoletne osebe.

MEDIA LAB lahko prekliče plačilo s plačilno kartico, če sumi, da kartico uporablja mladoletna oseba brez soglasja staršev ali skrbnikov. Če MEDIA LAB ni mogel ob času nakupa preveriti identitete uporabnika in je to bila mladoletna oseba s plačilno kartico staršev ali skrbnikov, MEDIA LAB za posledice ne odgovarja in ni dolžan povrniti plačanega zneska. Za ravnanje s plačilno kartico je odgovoren izključno imetnik kartice. MEDIA LAB se ob morebitnih težavah trudi najti soglasje z imetnikom kartice na način, ki bo ugoden za vse strani.

5. 4 Cashback – denar nazaj

Na 1nadan nagrajujemo vašo zvestobo z denarnimi vračili ob nakupu kupona. Znesek vračila je avtomatsko nakazan na vašo 1nadan edenarnico in ga lahko pokoristite 15 dni od datuma pridobitve, v roku 3 mesecev od datuma veljavnosti na kateri koli ponudbi. Višina denarnega vračila je navedena na ponudbi, ki jo kupujete in se lahko v prihodnosti tudi spremeni. Pri določenih posebnih ponudbah se cashback ne obračunava in na teh ponudbah ni pasice z informacijami o vračilu. Višina zneska navedena na pasicah se lahko razlikuje do 1 centa od dejansko nakazenaga zneska v edenarnico.

Akcija »Mastercard posebne ugodnosti«

Pri izbranih ponudbah je višina odstotka vračila pri plačilu s kartico Mastercard ali Maestro višja in znaša najmanj dodatnih 5% in največ dodatnih 10% denarja nazaj. Čas trajanja akcije od 1.1.2021 do 31.12.2021 oziroma do preklica.

6. Varovanje osebnih podatkov

Z osebnimi podatki uporabnikov 1nadan upravlja MEDIA LAB in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke uporabnikov hranil in varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in jih uporabljal izključno za lastne potrebe, izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, kuponov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabniki v okviru svojih blagovnih znamk.

Uporabnik se strinja, da lahko MEDIA LAB njegove osebne podatke uporablja za potrebe komuniciranja, naročanja ali informiranja o blagovni znamki 1nadan, kakor tudi za vse ostale blagovne znamke, s katerimi upravlja ali še bo upravljal v prihodnosti.

Da lahko opravi nakup ponudbe na 1nadan, mora uporabnik posredovati osebne podatke, katerih vrsta in količina je odvisna glede na izbiro načina plačila 1nadan kupona. Uporabnikovi podatki ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam. Ime in priimek ter unikatna šifra kupljenega kupona bo posredovana zgolj ponudniku storitve, za namen identifikacije kupca kupona.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito računalnika.

6. 1 Komunikacija z uporabniki 1nadan

1nadan bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo 1nadan spoštoval.

Registriran uporabnik soglaša, da ga bo 1nadan dnevno obveščal o ponudbi preko elektronskih sporočil v skladu s konceptom 1nadan. Dnevna sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot redna sporočila dnevne ponudbe,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • jasno bo določena vsebina sporočila,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo 1nadan spoštoval.

6. 2 Dostopnost podatkov ponudnikov storitev kupcem kuponov

MEDIA LAB se zavezuje, da bo kupcem kuponov zagotovil naslednje informacije ponudnikov storitev:

  • identiteto podjetja ponudnika (ime in sedež podjetja)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta ali telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • način plačila,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • pojasnilo glede postopka pritožbe, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

7. Vprašanja uporabnikov v zvezi s ponudbami

Registrirani uporabniki lahko svoja vprašanja v zvezi s ponudbo naslovijo na administrativni oddelek 1nadan [email protected] ali na info telefonsko številko +386 (0)1 235 55 00, vsak delovnik med 9. in 17. uro, ali preko uradnih strani družbenih omrežij 1nadan.

MEDIA LAB ima pravico vsebino komentarjev ali vprašanj, objavljenih na lastnih uradnih straneh družbenih omrežij uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu portala 1nadan / MEDIA LAB, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor vprašanja ali mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana vprašanja, mnenja in komentarje ter, da materialne pravice v zvezi z izraženim vprašanjem ali mnenjem časovno neomejeno prenaša na MEDIA LAB.

8. Reklamacije in odstop od pogodbe

Vse reklamacije in odstope od pogodb obravnava administrativni oddelek na [email protected] vsak delovnik med 9. in 17. uro. Zaradi zaščite podatkov in uporabniških profilov za veljavne pritožbe ali reklamacije štejejo zgolj tiste, podane pisno na [email protected].

MEDIA LAB spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. MEDIA LAB je dolžan varovati podatke pritožnika in jih ne razkrivati tretjim osebam, razen na izrecno željo pritožnika.

a) Reklamacije kuponov

MEDIA LAB v nobenem trenutku ni lastnik storitev ali blaga, ki jih oglašuje na 1nadan, zato tudi ne more biti odgovoren za morebitne pravne ali fizične nepravilnosti posamezne storitve ali blaga, kakor tudi ne za drugo škodo, nepravilnosti ali pomanjkljivosti, ki lahko nastanejo med uporabo storitev ali blaga, ki so bili del promocije. Prav tako ne odgovarja za morebitne pritožbe ali posledice, ki bi lahko nastale, ko uporabnik koristi kupljen kupon za blago ali storitev pri ponudniku storitev. Za izvedbo storitev in s tem povezanimi morebitnimi pritožbami, je v celoti odgovoren ponudnik storitve, ki je tudi lastnik posamezne storitve ali blaga.

Reklamacijo vložite pisno na [email protected].

Reklamacije rešujeta kupec kupona in ponudnik storitve v reklamacijskem roku, ki je za ponudnika storitve osem (8) dni od posredovane pisne pritožbe s strani pritožnika. V tem roku je ponudnik storitev dolžan pritožniku posredovati pisni ali ustni odgovor na posredovano pritožbo.

b) Odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od nakupa kupona, če kupon do dneva odstopa od pogodbe še ni bil unovčen,  pisno na e-naslov: [email protected] sporoči odstop od pogodbe po 43. č Členu ZVPot, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po nakupu kupona. V primeru odstopa od pogodbe po 43 č členu ZVPot, če kupon do dneva odstopa od pogodbe še ni bil unovčen, vam bomo kupnino vrnili nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh od dneva odstopa.

Če v primeru nakupa kupona za koriščenje storitve kupec pred pričetkom opravljanja storitve opravi rezervacijo termina opravljanja storitve, je kupon unovčen, ko kupec kupona od ponudnika ali rezervacijskega sistema MEDIA LAB prejme potrditev rezervacije.

V primeru nakupa kupona za koriščenje storitve nastanitve ali kupona za paketno potovanje oziroma turistični paket (aranžma), je kupon unovčen z dnem, ko ponudnik storitve ali rezervacijski sistem MEDIA LAB kupcu potrdi rezervacijo termina koriščenja storitve.

Po 5. odstavku 43. č člena ZVPot, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka 43. č člena pri teh pogodbah:

1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

10. sklenjenih na javnih dražbah;

11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

To še posebej velja pri ponudbah, ki so označene kot "EKSKLUZIVNA LAST MINUTE PONUDBA" in drugih ponudbah, v katerih je rok za unovčenje kupona krajši od 14 dni in je v ponudbi določen rok v katerem je potrebna rezervacija s šifro kupona

13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri ponudbah, v katerih je določen rok za unovčenje kupona in koriščenje storitve, ki je krajši od 14 dni od dneva nakupa kupona, sme kupec kupona odstopiti od pogodbe najpozneje do izteka roka za unovčenje kupona in koriščenje storitve, kot je naveden v ponudbi.

V primeru odpovedi rezervacije storitve nastanitve ali paketnega potovanja oziroma turističnega paketa (aranžmaja) veljajo splošni pogoji ponudnika storitve turističnega paketa (aranžmaja), če ni v sami ponudbi drugače določeno.

Stornacija rezervacije ne pomeni stornacije kupona. Stornacija kupona po opravljeni rezervaciji ni možna.

Zaradi varstva osebnih podatkov in zaščite uporabniških profilov se za veljaven odstop od pogodbe šteje le pisni odstop preko e-pošte ali navadne pošte, s priloženim izpolnjenim obrazcem.

Obrazec za odstop od pogodbe - plačilo z UPN ali nakup na Prodajnem mestu je na voljo tukaj.

Obrazec za odstop od pogodbe - plačilo z bančno kartico/Valu je na voljo tukaj.

Vse morebitne reklamacije po tem roku rešujeta kupec kupona in ponudnik storitve v reklamacijskem roku, ki je za ponudnika storitve osem (8) dni od posredovane pisne pritožbe s strani pritožnika. V tem roku je ponudnik storitev dolžan pritožniku posredovati pisni ali ustni odgovor na posredovano pritožbo.

MEDIA LAB se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si MEDIA LAB prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

c) stvarna napaka

V primeru stvarne napake kupona bomo ukrepali v skladu z 37c členom ZVPot.

9. Odveza odgovornosti

MEDIA LAB ne prevzema nikakršne odgovornosti za nedelovanje spletne strani www.1nadan.si, ki je posledica izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile uporabo storitev na 1nadan.si. Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta so možni izpadi delovanja prikazov dnevnih ponudb ali spletne strani ali motnje prikazov podatkov pri ponudbah. V slednjih primerih MEDIA LAB pravočasno pisno preko e-pošte obvesti morebitne kupce kuponov.

MEDIA LAB ne odgovarja za vsebino, kakovost, pogoje in ustreznost izvajanja storitev oziroma blaga ponudnikov storitev z veljavnimi predpisi, omogoča le povezavo do storitev oziroma blaga ponudnikov.

MEDIA LAB ne odgovarja za vsebino, ki je objavljena na spletnih straneh ponudnikov storitev, ki so dostopne preko povezav, objavljenih na 1nadan in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala uporabnikom ali tretjim osebam, ker so se zanesle na objavljene vsebine oziroma so ravnale v skladu z objavljenimi vsebinami.

MEDIA LAB ne daje nobenega jamstva ali garancije, da so vsebine, objavljene na 1nadan, popolne, točne in pravilne in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala uporabnikom ali tretjim osebam, ker so se zanesle na objavljene vsebine oziroma so ravnale v skladu z objavljenimi vsebinami.

MEDIA LAB ne odgovarja za škodo, ki bi zaradi uporabe spletne strani 1nadan utegnila nastati na uporabnikovi strojni, programski ali drugi opremi. Uporabniki so dolžni sami poskrbeti za primerno zaščito (npr. protivirusno zaščito, ipd.) opreme, s pomočjo katere dostopajo do 1nadan.

MEDIA LAB lahko kadarkoli ukine 1nadan ali trajno onemogoči dostop do le-te, ne da bi bil dolžan o tem obvestiti uporabnike.

10. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

MEDIA LAB skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

MEDIA LAB na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

11. Soglasje uporabnika

Uporabniki 1nadan soglašajo in potrjujejo, da so seznanjeni, da MEDIA LAB ne odgovarja za kvaliteto storitev oz. blaga ponudnikov storitev, katerih kupone na 1nadan ponuja in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala uporabnikom ali tretjim osebam zaradi koriščenja teh storitev ali uporabe tega blaga ali ker so se zanesle na objavljene vsebine oziroma so ravnale v skladu z objavljenimi vsebinami.

 

Zadnja objava splošnih pogojev: januar 2024.